Senta Andok: Pod maskou


Priznávam sa, že som od tejto knihy toho veľa neočakávala a jej obálka na mňa pôsobila dojmom, že pôjde o knihu, ktorej dej bude predvídateľný a ktorá sa zaradí do môjho zoznamu kníh, ktoré nedokážem dočítať.

Som rada, že sa tak nestalo a kniha, aj napriek mojim obavám v sebe ukrýva geniálny príbeh, ktorého koniec budeš ešte niekoľko dní spracovávať.

A aj tak nepochopíš, ako niekto mohol napísať tak geniálny príbeh, skladajúci sa z maličkostí, ktoré sa na prvý pohľad môžu zdať náhodné, no nakoniec sa spoja do vopred vymysleného plánu.

Zaujímavým vyústením deja bol pre mňa aj fakt, že "záporakom" je postava od ktorej by som to čakala najmenej.

A ktorú som si tak trochu obľúbila. 
Aj keď v rebríčku obľúbenosti, pred ňou vždy bude stáť Peter, spolu so starým otcom, ktorý si ma získal, hlavne vďaka starostlivosti o Petra.

Ktorý skvelo dej osviežuje úvahami nad životom ale aj rozprávaním o svojej minulosti. Ktorá ho pomaly dobieha a nedáva mu šancu začať odznova.

Okrem týchto úvah, autorka do deja skvelo zakombinovala aj pohľad detektíva Vlčáka a jeho snaženie chytiť Redmana.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Recenzia: Dominik Dán - Beštia

Dominik Dán: Kĺbko zmijí (recenzia)